2013年12月4日 星期三

一日2杯健營樂 身體健康 骨骼強健 腸胃暢通 ~ 美國雅培健營樂 健體營養粉

近排,溫度突然驟降,好多同事中咗招,仲返嚟辦公室傳播病菌,好睬我完全無事。

只因我每日都喝2杯高鈣低脂配方美國雅培健營樂打晒底,支援免疫系統、維持強健骨骼及促進腸胃健康,令我身體健康,充滿活力。



美國雅培深知都市人工作忙碌,常常工作至深夜,往往缺乏強身健體機會;加上外來環境因素:如空氣污染、二手煙等及不良的生活習慣等,都會加速身體機能退化,免疫系統變差,呢個情況在香港更係十分普遍,所以調配出多重免疫配方嘅健營樂健體營養粉。



根據衛生署進行的「行為風險因素調查」顯示,超過一半(62.2%)18-64歲人士在7天內沒有進行任何最少十分鐘的中等劇烈運動,例如游水、跳健康舞、緩步跑等;加上流感肆虐,令身體機能下降,導致體弱多病;病菌容易入侵,影響免疫力。

美國雅培健營樂含16種活力原素。





當中包含益菌生纖維(膳食纖維/纖維),支持腸道益菌生長及支授免疫系統;配方中含抗氧化物鋅、維生素A、C及E,保護身體細胞,保持腸道健康。



此外,骨骼健康亦十分重要。人體的骨骼會不斷新陳代謝,研究指出,30歲後會達到最高骨質量,特別是女士們。



由於不均衡飲食和不良生活習慣會加速骨骼變得疏鬆脆弱,容易增加患上骨質疏鬆的風險。



成年人每天鈣質建議攝取量為1000-1200毫克6,但從飲食中攝取的鈣質往往只能攝取30%,若每天能攝取足夠鈣質,便能維持強健骨骼。




要維持強健骨骼,就需要靠以下三點:


(1)    吸收:配方中特含維生素D及益菌生纖維,有助鈣質吸收。
(2)    相互配合:鈣及鎂兩種礦物質是相互配合。人體如攝取足夠的鈣質,再輔以適量的鎂,骨骼組織也會隨著鎂的介入,更有效的吸收鈣質。
(3)    形成:鈣和鎂是骨骼組織中是最重要的成份,亦是維持人體健康最重要的礦物質,攝取足量的鈣及鎂,能形成既堅硬又有韌性的骨頭,有助強健骨骼。



美國雅培健營樂適合以下人士使用:
  • 30歲以上注重身體健康
  • 關注免疫系統
  • 關注骨骼健康


美國雅培健營樂嘅包裝同一般奶粉無異,都係有膠蓋,加密封鋁蓋掩。


所以開罐後,要把膠蓋蓋好,存放喺陰涼乾爽處,仲要喺3星期內飲用完。


打開蓋掩,有一陣淡淡嘅呍呢嗱味飄來,完全聞唔到奶粉味或羶味。


罐內有一枝用來量度奶粉嘅匙

 
 
每次拎3平匙 (37.2g) 健營樂加入195毫升冷開水或溫水內,攪拌至溶解,即成一杯219毫升嘅營養飲品。




依沖調指示,一罐900g美國雅培健營樂大概沖到24杯。

第一口美國雅培健營樂,我會感到甜甜到,有淡淡嘅呍呢嗱味,唔多奶味。一直喝落去,完全唔覺得佢有奶嘅香、濃、稠,但係佢真係俾到我足夠熱量、鈣質、蛋白質及其他營養。

依家,好怕奶粉味嘅我都會喺餐同餐之間沖一杯只有 129 KCal 美國雅培健營樂。



美國雅培健營樂就係為我呢d大忙人提供咁簡單、快捷、方便嘅方法,令我飽肚,又可增強抵抗力及骨骼健康。



其實,依家喺電視都有美國雅培健營樂嘅廣告
http://www.youtube.com/watch?v=3lLvGqzBkJI

另外,你都想跟我一樣有好嘅抵抗力及健康骨骼,可以去以下網址索取試用
https://www.bonesure.com.hk/trial.php


或留意推廣活動時間表,蒞臨試喝及查詢
http://www.ensure.com.hk/promotion.pdf


美國雅培健營樂
建議零售價    : HK$259 /900g
銷售點          : 萬寧、屈臣氏、百佳、各大藥房及藥行有售



此乃試用文。




沒有留言:

張貼留言